Да де ама от познатите нам само Ловато и Виале дават повече инфо кое как работи.
При Виале си монтира горивен селектор в който влиза и газ и бензин и подава към същите инжектори - което е читава идея но инжекторите и помпата няма инфо как се държат.
При Ловато ти синхронизират директния инжекцион със стандартен с ГИ, което е свързано с доста настройки и синхрон между ЕКУ -тата ив повечето случай се трупат грешки и има осиране тотално .
При налични поне 5 режима на работа на директните инжектори (предварителни, междинни, закъснителни и комбинация и повторения от тях) нали се сещаш че едно ГИ на всмук. колектор ще се осере и колата ще тъпче - то по тая логика на 2.0 ЖТС мотирам инжекция от ТС (само че сменяш бутала и т.н.) и хоп имам ТС с една свещ.
И както казваш че се правят така и аз го чета, но не мога да намеря някой който да го направи тук в БГ.
тя прилича малко на "една на един каза че друг и казал че тя май може "
При Виале си монтира горивен селектор в който влиза и газ и бензин и подава към същите инжектори - което е читава идея но инжекторите и помпата няма инфо как се държат.
При Ловато ти синхронизират директния инжекцион със стандартен с ГИ, което е свързано с доста настройки и синхрон между ЕКУ -тата ив повечето случай се трупат грешки и има осиране тотално .
При налични поне 5 режима на работа на директните инжектори (предварителни, междинни, закъснителни и комбинация и повторения от тях) нали се сещаш че едно ГИ на всмук. колектор ще се осере и колата ще тъпче - то по тая логика на 2.0 ЖТС мотирам инжекция от ТС (само че сменяш бутала и т.н.) и хоп имам ТС с една свещ.
И както казваш че се правят така и аз го чета, но не мога да намеря някой който да го направи тук в БГ.
тя прилича малко на "една на един каза че друг и казал че тя май може "
Comment