Известие

Collapse
No announcement yet.

газов инжекцион на 3.2jts

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Да де ама от познатите нам само Ловато и Виале дават повече инфо кое как работи.
    При Виале си монтира горивен селектор в който влиза и газ и бензин и подава към същите инжектори - което е читава идея но инжекторите и помпата няма инфо как се държат.
    При Ловато ти синхронизират директния инжекцион със стандартен с ГИ, което е свързано с доста настройки и синхрон между ЕКУ -тата ив повечето случай се трупат грешки и има осиране тотално .
    При налични поне 5 режима на работа на директните инжектори (предварителни, междинни, закъснителни и комбинация и повторения от тях) нали се сещаш че едно ГИ на всмук. колектор ще се осере и колата ще тъпче - то по тая логика на 2.0 ЖТС мотирам инжекция от ТС (само че сменяш бутала и т.н.) и хоп имам ТС с една свещ.

    И както казваш че се правят така и аз го чета, но не мога да намеря някой който да го направи тук в БГ.
    тя прилича малко на "една на един каза че друг и казал че тя май може "
    Last edited by vlalov; d.m.y г., 01:25.
    AR 156 2.0 JTS / SW 2003 Y

    Comment


    • когато горивото се впръсква във всмукателния колектор, няма голямо значение кога ще се случи , тъй като сместа влиза чак като се отвори клапана. така че това едва ли е проблем.
      точка

      Comment


      • Първоначално публикувано от vlalov Покажи съобщение

        И както казваш че се правят така и аз го чета, но не мога да намеря някой който да го направи тук в БГ.
        тя прилича малко на "една на един каза че друг и казал че тя май може "
        Колега, както казах-НЕ съм монтирал такава уредба.

        Имам доста съмнения в качеството на тези системи предлагани в БГ от една страна, от друга не съм се надвил на масрафа да имам лична такава кола, че да си правя експерименти или пък да плащам ремонтите по чужда.
        0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
        Автогаз сервиз-
        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

        Comment


        • Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
          когато горивото се впръсква във всмукателния колектор, няма голямо значение кога ще се случи , тъй като сместа влиза чак като се отвори клапана. така че това едва ли е проблем.
          Е точно това е разликата между директното впръскване и стандартния инжекцион - логиката на ДИ е че по време на един работен цикъл инжектора пръска прецизно няколко пъти в цилиндъра (не отвън)в зависимост от натоварването и от там се постигат и икономията и подобрено изгаряне и всички теоретични твърдения за по-добър работен процес .
          Ако трябва да се оприличи с нещо системата е като бензинов common rail но без турбина - едно към едно.

          ---------- Post added at 09:43 ---------- Previous post was at 09:39 ----------

          Първоначално публикувано от robygas Покажи съобщение
          Колега, както казах-НЕ съм монтирал такава уредба.

          Имам доста съмнения в качеството на тези системи предлагани в БГ от една страна, от друга не съм се надвил на масрафа да имам лична такава кола, че да си правя експерименти или пък да плащам ремонтите по чужда.
          просто се поинтересувах въобще в Бг дали има някой който го е правил без да умори/взриви нещо на такъв автомобил.
          ПП колкото до експериментите има и по Low price варианти (не само 159) като 156 и Митсубишита но това е друга тема
          AR 156 2.0 JTS / SW 2003 Y

          Comment


          • Колеги, аз нещо се изгубих тука в дискусията. Нали идеята на т.нар. "lean burn engines" е да работят с максимално обеднени смеси, т.е. инжекторите да впръскват гориво точно в/у или пред свещта в нужното количество, а останалата част от обема на цилиндъра да си остане с въздух само. Къде тогава ще е газовия инжектор, щом бензиновия е в цилиндъра?
            Знам, че 4-цил. JTS работи в този режим до 1500 оборота само, а нагоре работи като нормален. 3.2 JTS как е направен?
            Недозавиване е когато се халосаш у дувара с предницата
            Презавиване е когато се халосаш у дувара със задницата
            Мощност е колко бързо ще се халосаш у дувара
            Въртящ момент е колко далече ще влачиш дувара...

            Comment


            • газовия си пръска в смукателния колектор. какъв е проблема, просто разхода ще е малко по-висок. а и всички ГИ и всички бензинови пълни инжекциони са common rail.
              точка

              Comment


              • Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                газовия си пръска в смукателния колектор. какъв е проблема, просто разхода ще е малко по-висок. а и всички ГИ и всички бензинови пълни инжекциони са common rail.
                Колега извинявай но малко бъркаш системите - според теб с какво налягане работи инжекцията при ЖТС и с какво при пълния инжекцион.
                Защо при ЖТС има помпа (втора) за високо налягане освен потопяемата и т.н.
                Отговори си на тези въпроси и тогава прави подобни заключения .Да отговориш на въпрос "ГИ на ЖТС мотор може ли?" най-малко трябва да разбереш/знаеш (не е трудно) разликата в работата м/у двете системи на впръскване.
                Не се заяждам но твърдението ти е меко казано некомпетентно.

                ---------- Post added at 12:28 ---------- Previous post was at 12:24 ----------

                Първоначално публикувано от ldv6 Покажи съобщение
                инжекторите да впръскват гориво точно в/у или пред свещта в нужното количество, а останалата част от обема на цилиндъра да си остане с въздух само. Къде тогава ще е газовия инжектор, щом бензиновия е в цилиндъра?
                Знам, че 4-цил. JTS работи в този режим до 1500 оборота само, а нагоре работи като нормален. 3.2 JTS как е направен?
                Е те точно това е принципа на ДИ за разлика от МПИ.
                В случая коментирах течната фаза на Виале които използват бензиновия инжектор и за газ - но са го направили до момента само за ВАГ .
                Останалите стандартни ГИ са абсолютно безмислени от гледна точка на храненето при ДИ.
                И сякаш всички ДИ системи работят така като си го описал -когато може по-бедно не само до 1500 об.
                Моята ми дава разход в града при галене 8,5-9/100 (2.0 не е в София но не е и на село).
                Last edited by vlalov; d.m.y г., 12:39.
                AR 156 2.0 JTS / SW 2003 Y

                Comment


                • Първоначално публикувано от ldv6 Покажи съобщение
                  Знам, че 4-цил. JTS работи в този режим до 1500 оборота само, а нагоре работи като нормален. 3.2 JTS как е направен?
                  Точно на тартарини системата четох че е стандартен газов инжекцион само че под 1500 оборота и над 5000 работи на бензин./от форуми е информацията т.е. непотвърдена/
                  ...

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от vlalov Покажи съобщение
                    Колега извинявай но малко бъркаш системите - според теб с какво налягане работи инжекцията при ЖТС и с какво при пълния инжекцион.
                    Защо при ЖТС има помпа (втора) за високо налягане освен потопяемата и т.н.
                    Отговори си на тези въпроси и тогава прави подобни заключения .Да отговориш на въпрос "ГИ на ЖТС мотор може ли?" най-малко трябва да разбереш/знаеш (не е трудно) разликата в работата м/у двете системи на впръскване.
                    Не се заяждам но твърдението ти е меко казано некомпетентно.

                    ---------- Post added at 12:28 ---------- Previous post was at 12:24 ----------


                    Е те точно това е принципа на ДИ за разлика от МПИ.
                    В случая коментирах течната фаза на Виале които използват бензиновия инжектор и за газ - но са го направили до момента само за ВАГ .
                    Останалите стандартни ГИ са абсолютно безмислени от гледна точка на храненето при ДИ.
                    И сякаш всички ДИ системи работят така като си го описал -когато може по-бедно не само до 1500 об.
                    Моята ми дава разход в града при галене 8,5-9/100 (2.0 не е в София но не е и на село).
                    common rail означава обща рейка която захранва с гориво всички инжектори. тая система се ползва в бензиновите двигатели, после се приспособява за използване в корабните дизели и след това при автомобилите - жтд. за налягане не говорим.
                    какъв е проблема да има отделни газови инжектори в смукателния колектор при двигател с директно впръскване.
                    точка

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                      common rail означава обща рейка която захранва с гориво всички инжектори. тая система се ползва в бензиновите двигатели, после се приспособява за използване в корабните дизели и след това при автомобилите - жтд. за налягане не говорим.
                      какъв е проблема да има отделни газови инжектори в смукателния колектор при двигател с директно впръскване.
                      Пич ми то точно нналягането разделя нещата .
                      И като е толкова лесно защо ли доста по-компетентни колеги (доказани според мен) се изказват скептично за манипулацията .
                      Тая тема май се изчерпа тотално - стана семкаджийница голема .
                      AR 156 2.0 JTS / SW 2003 Y

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Gelew Покажи съобщение
                        Вчера зареждам нафта на Лукойл и спира адската S 500-тка на колонката за газ направо го съжалявам човечеца, че си е обрал последноте стотинки за S-ка и мизерията го ударила.Как може да си хабите колите и да мизерствате така ми е много интересно.Взел си 3.2 кола ся се чуди може ли на газ че няма кинти за бензин.Купих си 2.0 Selespeed 2 месеца я карах гореше ми 15 в града едва и насмагах замених я за 2.4 JTD и си реших проблема.Ама кво му пука хабете си колите ...
                        По скоро себе си съжалявай, че не караш С500 човека не го мисли..

                        А по темата- карай си 3.2 двигателя събота и неделя, а за през седмицата си вземи една малка кола на газ за 2000 лв.
                        Lexus IS200

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Mind_Control Покажи съобщение
                          По скоро себе си съжалявай, че не караш С500 човека не го мисли..

                          А по темата- карай си 3.2 двигателя събота и неделя, а за през седмицата си вземи една малка кола на газ за 2000 лв.
                          Предпочитам да си карам цяла седмица дъртата лимузина
                          sigpic
                          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                          Comment


                          • За газта ОК,все някой ще я направи,ама после се почват едни грешки на сондите,едни драми с катализатори,защото на ЖТС-а сондите са доста чувствителни,и тва не е малка беляДа не говориме,че случайно ако стане някой взрив в колектора докато се нстройва колата,после колектор нъцки или равно на .000 лева
                            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                            Comment


                            • По темата,за периода февруари 2010-февруари 2011 съм изминал на газ 45 000км.Мога да кажа само да не си помислите не съм грозен финансово,но съм човек който цени парите!Когато нуждите са ти много големи по добре слагай газ или нафта,ако караш 10-15 000 на година не ти трябва!Аз в най добрия случай правя по 5-6 ходения до София на месец и отделно когато живея в Сф минавам по минимум 70 км на ден което на бензин си е абсолютно разхищение за мен!Разход на гориво Сф градско пикови часове 13-14 газ зимата магистрала 130-140км/ч 8-9л на 100!Така че хич не ме е срам да спръ на газ колонката и да си заредя!Само да равня Ст.Загора-София-Ст.Загора на бензин 110лв на газ 60!За тази една година 2 филтърчета на газовата по 20лв-40лв,на безнин пали лятото за 1 мин е обърнала на газ,зимата за максимум 5 това е убийствен разход на бензин!
                              alfa romeo 156 1.8ts-спортно окачване!! R.I.P!Now Alfa Romeo 159sw

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                                Предпочитам да си карам цяла седмица дъртата лимузина
                                Тя твойта хич не е дърта, а си е направо прекрасна
                                156 2.4JTD 136+ PS

                                Comment

                                Working...
                                X